DigiCert Document Signing Organization objednať
Certifikát DigiCert Document Signing Organization umožňuje firmám podpisovanie dokumentov v kancelárskom softvéri. Digitálny podpis dokumentu zaručuje nielen jeho pôvod a autorstvo, ale tiež jeho nemennosť od chvíle podpisu. Certifikát je uložený na tokene a je tak chránený proti odcudzeniu a zneužitiu.
- Cena od 400 €
- Platnosť 1-3 roky
- Zabezpečenie dokumentov
- Dôveryhodnosť bežné kancelárske programy
- Algoritmus verejného kľúča RSA
- Algoritmus podpisu 256 (384/512) bitov
- Dĺžka verejného kľúča 2.048 (3.072/4.096) bitov
- Koreňová CA DigiCert Assured ID Root CA
- Podpisovanie e-mailu Áno
- Šifrovanie e-mailu Nie
- Podpis dokumentu Áno
- Garancia vrátenia peňazí 30 dní
Odporúčané použitie certifikátu
Certifikát Document Signing odporúčame pre autorov dôležitých dokumentov, ktoré vyžadujú vysokú mieru dôveryhodnosti. Uloženie certifikátu na tokene zaisťuje dokonalú ochranu proti odcudzeniu certifikátu, čo je zásadné pre zachovanie dobrého mena podpisujúcej spoločnosti.
Získanie certifikátu
Overenie u tohto certifikátu zodpovedá úrovni overenia organizácie. Upozorňujeme, že pred dokončením overenia a získaním certifikátu je v rámci požiadaviek spol. Adobe na overenie nutné vykonať krátky videohovor s CA pre overenie identity žiadateľa. Osoba žiadajúca o certifikát musí podpísať formulár tak, aby podpis pracovník CA videl a musí priložiť fotokópiu občianskeho preukazu. Alternatívou je potvrdenie formulára notárom.
DigiCert Document Signing Organization (2000)
Certifikát vám umožňuje 2000 podpisov za rok. Podpisovanie prebieha v kancelárskom softvéri s podporou podpisovania dokumentov a podpis je plne dôveryhodný. Môžete ho využiť napríklad v Adobe Acrobat, Microsoft Office, OpenOffice a LibreOffice.
Ceny uvedené bez DPH.
DigiCert Document Signing Organization (5000)
Certifikát vám umožňuje 5000 podpisov za rok. Podpisovanie prebieha v kancelárskom softvéri s podporou podpisovania dokumentov a podpis je plne dôveryhodný. Môžete ho využiť napríklad v Adobe Acrobat, Microsoft Office, OpenOffice a LibreOffice.
Ceny uvedené bez DPH.
Zobrazenie certifikátu v prehliadači
Všetky certifikáty v našej ponuke sú plne dôveryhodné a používatelia podpísaných dokumentov nie sú obťažovaní akýmkoľvek hlásením o nedôveryhodnosti.
Pri otvorení podpísaného dokumentu uvidíte v hornej lište príslušnej kancelárskej aplikácie validný elektronický podpis.
V detaile elektronického podpisu je možné autentizovať spoločnosť, v ktorej bol dokument podpísaný a podpisujúce osobu.
Ak je podpis platný, tak nebol dokument od chvíle vytvorenie podpisu zmenený.
FAQ - najčastejšie otázky
Prečo je certifikát uložený na tokene?
Je pre podpis potrebný špeciálny softvér?
Konkrétne postupy na podpísanie v uvedených programoch nájdete v článku nápovedy Podpis dokumentu Document Signing certifikátom .
Bude podpis v dokumente platný aj po expirácii certifikátu?
Ak je platnosť podpisu v dokumentoch kritická a vyžadujete ju počas viacerých nasledujúcich rokov, tak pre riadenie životného cyklu dokumentov odporúčame nejakú elektronickú spisovú službu.
Certifikát sa vystavuje pre firmu; môže identifikovať aj osobu?
Variant certifikátu pre fyzické osoby, teda Document Signing Individual, zatiaľ nemáme v ponuke.